Kontakt os
Hvis du har spørgsmål, som du ikke kan finde svar på under FAQ nedenfor er du meget velkommen til at kontakte os.
Vi bestræber os altid på at besvare alle henvendelser inden for 48 timer.
support@callisto-jewellery.dk
FAQ
Nedenfor er nogle af de mest almindelige spørgsmål:
Efter din bestilling vil du modtage en e-mail med en ordrebekræftelse samt et sporingsnummer. Hvis der er gået mere end to hverdage siden din ordre blev placeret, og du stadig ikke har modtaget et sporingsnummer, bedes du venligst kontakte os på support@callisto-jewellery.dk så hjælper vi dig gerne.
Rabatkoden indtastes ved kassen før indtastning af dine personlige oplysninger. Når rabatkoden er blevet tilføjet, vil rabatten automatisk blive fratrukket det samlede beløb. Bemærk venligst, at kun én rabatkode kan anvendes pr. ordre.
Venligst kontakt vores kundeservice hurtigst muligt ved at sende en e-mail til: support@callisto-jewellery.dk, så vi kan assistere med at ændre eller annullere din ordre, inden den bliver sendt.
Venligst kontakt vores kundeservice og oplys os om, hvad der er sket med dit smykke, samt angiv dit ordrenummer. Vores produktionsteam vil undersøge din henvendelse og vende tilbage til dig med yderligere information. Vær opmærksom på, at vi tilbyder 2 års producentgaranti på alle vores smykker, men denne dækning gælder ikke skader forårsaget af vand eller eksterne påvirkninger vedrørende vores ure. For at få mere information om garantivilkårene, bedes du venligst læse vores vilkår og betingelser.
Vi råder vores kunder til at kontrollere, at varen er korrekt og i perfekt stand ved modtagelsen af deres ordre. Hvis du har modtaget en forkert vare eller hvis varen er defekt, bedes du venligst kontakte vores kundeservice inden for en periode på 2 uger for at indgive eventuelle klager.
Vi tilbyder levering til hele verden. Uanset hvor du bor, leverer vi din ordre direkte til din dør. Hvis du har yderligere spørgsmål om vores forsendelsesstandarder, er du velkommen til at sende en e-mail til support@callisto-jewellery.dk
Når du bestiller fra et land uden for EU, er du ikke forpligtet til at betale moms ved købet. Momsen og tolden skal betales, når du modtager din pakke i dit eget land. Dette gebyr vil blive opkrævet af kureren. Vær opmærksom på, at når du vælger et land uden for EU ved kassen, vil momsen automatisk blive fratrukket.
Callisto Jewellery påtager sig ikke ansvaret for importafgifter, skatter, toldgebyrer, mæglergebyrer eller andre gebyrer, som udstedes af din lokale regering. Disse gebyrer er modtagerens ansvar, og de indsamlede midler tilfalder udelukkende din lokale regering. Da disse afgifter og skatter varierer fra land til land, er vi ikke i stand til at give en præcis prisoverslag. For yderligere information bør du kontakte dit lokale toldkontor. Bemærk venligst, at skatter ikke refunderes for pakker, der afvises på grund af moms eller afgifter.
Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt i vores webshop, bedes du kontakte os via e-mail på support@callisto-jewellery.dk Hvis reklamationen er gyldig, vil vi enten refundere det fulde beløb inklusive fragt eller tilbyde at sende dig en ny vare eller varer. Hvis vi har behov for at foretage yderligere vurderinger af varen, vil vi informere dig herom. I så fald vil vi vedhæfte en forudbetalt returlabel til dig, som du skal anvende til at returnere varen til os.
https://return.shipmondo.com/callisto-jewellery-retur
Returfragt koster 49 kr.
Når du har modtaget smykket, har du 100 dage til at fuldføre returprocessen. Hvis dit returkrav er gyldigt og korrekt, vil vi refundere det fulde beløb for din ordre til den anvendte betalingsmetode, dog undtagen for omkostninger ved returnering af pakken. Du er ansvarlig for at arrangere forsendelsen, og det er vigtigt, at varen pakkes omhyggeligt for at undgå beskadigelse.